იტვირთება...
თუ ამ დასახელებებიდან არცერთი არ პასუხობს თქვენ მიერ დასმულ შეკითხვას, შეგიძლიათ მოგვწეროთ მარცხენა მხარეს მოცემული ფორმის გამოყენებით.
ნაღდი ანგარიშსწორება მიღებისას – კლიენტი კურიერთან იხდის შეკვეთის ღირებულებას მიღებისთანავე.
თუ გსურთ თქვენი შეკვეთის გადახდა მიღებისთანავე, გთხოვთ გახსოვდეთ შემდეგი:
შეგიძლიათ ერთდროულად განათავსოთ 3-მდე ხელზე გადახდის შეკვეთა. შემდეგ თქვენ უნდა დაელოდოთ ერთ-ერთი შეკვეთის მიწოდებას, ამის შემდგომ შეგეძლებათ გააკეთოთ ახალი შეკვეთა;
გადახდა საბანკო ბარათით როდესაც თქვენ იხდით თანხას ელექტრონულად თქვენი ბარათით, სისტემა მოგთხოვთ თქვენი ბარათის მონაცემების შეყვანას. ამ მონაცემების გამოყენებით თქვენი ბანკი გამოგიგზავნით შეტყობინებას გადახდის დადასტურებასთან დაკავშირებით. მას შემდეგ რაც მიიღებთ შეტყობინებას და დაადასტურებთ გადახდას ჩვენ შევქმნით თქვენს შეკვეთას.
შეკვეთის გადახდა შეგიძლიათ რამდენიმე გზით:
გადაიხადოთ როგორც საკრედიტო ისე სადაბეტო ბარათით საიტზე
საბანკო ბარათით მიღებისას კურიერთან
ნაღდი ფულით მიღებისას კურიერთან
შეკვეთის დადასტურების შემდეგ, თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ მისი სტატუსი თქვენს ანგარიშზე ან დააკლიკეთ "სად არის ჩემი შეკვეთა" და ჩაწერეთ სასურველი შეკვეთის ნომერი.
თუ თქვენ არ მიგიღიათ თქვენი შეკვეთა ჯერ, შეგიძლიათ ნახოთ მისი სტატუსი "ჩემი შეკვეთების" გვერდზე. თუ ის უკვე გამოგზავნილია, თქვენ გაიგებთ თუ სადაა შეკვეთა გადამზიდავის ვებ გვერდიდან. თუ მიწოდების დრო არის ძალიან დიდი, დააკლიკეთ აქ და მოგვწერეთ.
განსაზღვრულია შემდეგი წესით: შეკვეთები რომლის ღირებულება 70 ლარზე ნაკლებია, მიწოდების ფასი იქნება 4.99 ლარი, ხოლო 70 ლარიდან შენაძენზე მიწოდება არის უფასო.
გაფრთხილება, თუ თქვენ შეცვლით მიწოდების მისამართს შესაძლებელია თქვენი შეკვეთა ჩაბარდეს 1 დღის დაგვიანებით ასევე შესაძლოა ცვლილება აისახოს მიწოდების ღირებულებაზე.
შეკვეთების მიწოდების ვადა:
თბილისი 1-3 სამუშაო დღე
რეგიონი 2-5 სამუშაო დღე
საწყობის სამუშაო საათები:
ორშ-შაბ: 09:00-17:00
მომხმარებელი ვალდებულია დააბრუნოს ნივთები რაც შეიძინა იმ მდგომარეობით და ხარისხით როგორიც ჩაბარდა მას 14 დღის განმავლობაში ჩაბარების თარიღიდან. ნივთი არ უნდა იყოს გამოყენებული, სტილი და ფორმა არ უნდა ჰქონდეს შეცვლილი და ფერი არ უნდა იყოს დაკარგული. ამ წესების დაუცველობის შემთხვევაში თქვენი დაბრუნება არ დადასტურდება.
გაითვალისწინეთ ონლაინ შეძენილი ნივთებს ვერ დააბრუნებთ მაღაზიებში.
დაბრუნების პროცესი (ხელშეკრულების შეწყვეტა) მყიდველისგან:
უნდა შეავსოთ დაბრუნების ინფორმაცია დარბუნების ინვოისზე რომელიც მიიღეთ შეკვეთასთან ერთად. თუ დაბრუნების ფორმა დაკარგეთ, თქვენ შეგიძლიათ გადმოწეროთ ის ჩვენი ვებ გვერდიდან. უნდა შექმნათ დაბრუნების მოთხოვნა თქვენი პერსონალური გვერდიდან: ჩემი ანგარიში>ჩემი შეკვეთები>შეკვეთა>დაბრუნების მოთხოვნა. გაითვალისწინეთ, რომ დაბრუნების მოთხოვნის შევსება ონლაინ შეამცირების თანხის დაბრუნების დროს.
მყიდველმა უნდა შეავსოს დაბრუნების ფორმა, ასევე ვალდებულია მყიდველი დააბრუნოს ქვითარი რომელიც მიიღო შეძენისას.
თქვენ შეგიძლიათ დაუბრუნოთ უფასოდ დაბრუნებული ნივთი(ები) ჩვენს დაბრუნების მისამართზე: შპს „ელსივაიკიკი გე“, თბილისი, საქართველო, ჭირნახულის ქუჩა 9, 0151. ჩვენი მომსახურე საკურიერო კომპანიებია: https://onway.ge/ (ნაღდი ფულით ანგარიშწორების და ბარათის შემთხვევაში) და ICS (icsgeorgia.ge) ( მხოლოდ ბარათით ანგარიშწორების შემთხვევაში) ტელ: +995322910220.
საქონლის დაბრუნების მოთხოვნა შეგიძლიათ გააკეთოთ საიტზე ან დაუკავშირდეთ ics -კურიერს.
მათი კურიერი მოვა თქვენს მისამართზე და აიღებს უკან დასაბრუნებელ ნივთს(ებს), თქვენს მიერ შევსებულ დანრუნების ინვოისთან ერთად. ან შეგიძლიათ ეწვიოთ ჩვენი საკურიერო კომპანიის უახლოეს ოფისს, მიიტანოთ დასაბრუნებელი ნივთი(ები) დაბრუნების ინვოსითან ერთად, ისინი თქვენს ნივთს(ებს) მოიტანენ ჩვენს საწყობში. გადახდის მეთოდი: თანხა დაბრუნება იმ ანგარიშზე რითიც მოხდა ანგარიშსწორება შეძენისას. დაბრუნების პროცესი სრულად ავტომატიზირებულია.
ჩვენ მივიღეთ თქვენი გამოგზავნილი ნივთები. შევამოწმებთ მათ დაბრუნების წესების მიხედვით, თუ ისინი შესაბამის ფორმაშია ჩვენ დაგიბრუნებთ თანხას. დეტალური ინფორმაცია დაბრუნების პირობებზე იხილეთ 8 პუნტქში. თუ თქვენ ბარათთან დაკავშირებით გაქვთ რაიმე სახის პრობლემა (დაკარგეთ, მოგპარეს ან დაზიანდა) შეგვატყობინეთ, ჩვენ დაგეხმარებით თანხის დაბრუნების საკითხებში.
დაბრუნების პირობები:
თუ თქვენ დააბრუნებთ ნივთებს ჩვენი საკურიერო კომპანიის მეშვეობით, დაბრუნების ღირებულებას აანაზღაურებს ელსი ვაიკიკი.
თუ თქვენ დააბრუნებთ ნივთებს სხვა საკურიერო კომპანიის მეშვეობით, დაბრუნების ღირებულებას აანაზღაურებს მომხმარებელი.
ნივთების დაბრუნება შესაძლებელია შემდეგი პირობებით:
ნივთი შენახული უნდა იყოს თავდაპირველი სახით (აუცილებლად უნდა ჰქონდეს ზედ თანდართული ეტიკეტი).
ნივთს არ უნდა ეტყობოდეს ცვეთის კვალი
უკან დაბრუნების ვადა განსაზღვრულია მიღების თარიღიდან 14 დღის ვადით;
დაბრუნებისას ნივთებს უნდა ერთვოდეს თან დაბრუნების ფორმა ინვოისი და შეძენის ქვითარი.
ნივთები რომლებიც არ ბრუნდება ჰიგიენის პოლიტიკიდან გამომდინარე: საცვლები, საცურაო კოსტიუმები და წინდები.
ნივთები რომლებიც შეძენილია ონლაინ არ ბრუნდება მაღაზიებში.
თანხის დაბრუნება
როდესაც პროდუქცია მოაღწევს ჩვენს საწყობში, შემოწმდება დაბრუნების პირობების შესაბამისად. თუ ნივთები შეესაბამება მოცემულ პირობებს: თუ პროდუქცია გამოუყენებელია, დაუზიანებელია, დაბრუნების ფორმა მთლიანად შევსებულია და ხელმოწერილია, დაბრუნება დადასტურდება.
როდესაც დაბრუნების პროცესები დასრულდება, თქვენ მიიღებთ ინფორმაციას ტექსტური შეტყობინების სახით და თანხა დაბრუნდება შეძენისას განხორციელებული გადახდის მეთოდით.
თანხის დაბრუნების პერიოდი დამოკიდებულია თქვენი გადახდის მეთოდზე და მომსახურე ბანკზე. თანხის გადმორიცხვა განხორცლდება პროდუქციის მიღების და დადასტურების შემდეგ და დაბრუნების პერიოდი შეადგენს მაქსიმუმ 4 (ოთხი) სამუშაო დღეს. გთხოვთ დარწმუნდეთ, რომ თქვენ სარგებლობთ აქტიური ანგარიშით.
თუ ნივთები ბრუნდება ჩვენი საკურიერო კომპანიის მეშვეობით, გადაზიდვის ხარჯს ანაზღაურებს ელსი ვაიკიკი
თუ ნივთები ბრუნდება სხვა საკურიერო კომპანიის მეშვეობით, გადაზიდვის ხარჯს ანაზღაურებს მომხმარებელი.
ნივთების დაბრუნება შეიძლება შემდეგი პირობებით:
ნივთები უნდა იყოს შენახული იგივე მდგომარეობაში როგორიც ჩაგბარდათ (იარლიყი უნდა ჰქონდეს თან)
ნივთს არ უნდა ეტყობოდეს გამოყენების კვალი
დაბრუნების პერიოდი განსაზღვრულია 14 დღით მიღების თარიღიდან
დაბრუნების ნივთებს თან უნდა ახლდეს შევსებული დაბრუნების ფორმა და გადახდის დამადასტურებელი ქვითარი
ნივთები რომლებიც არ ბრუნდება ჰიგიენური წესებიდან გამომდინარე: საცვლები, საცურაო სამოსი და წინდები.
ონლაინ შეძენილ ნივთებს ვერ დააბრუნებთ მაღაზიაში.
ნებისმიერ გვერდზე ზედა მარჯვენა მხარეს დააკლიკეთ ღილაკს "ავტორიზაცია", შემდეგ გადადით "პაროლის აღდგენაზე". თქვენ უნდა შეიყვანოთ თქვენი რეგისტრაციის ელ-ფოსტა და დააკლიკოთ "გაგზავნის" ღილაკს. ელ-ფოსტაზე თქვენ მიიღებთ ინსტრუქციას სადაც მოცემული იქნება როგორ განაახლოთ თქვენი პაროლი.
გაიარეთ ავტორიზაცია თქვენი მომხმარებლის სახელით. თქვენს გვერდზე ზედა მარჯვენა მხარეს დააკლიკეთ "პერსონალური ინფორმაცია", შემდეგ შეძლებთ თქვენი პერსონალური ინფორმაციის რედაქტირებას.
დააკლიკე "რეგისტრაციის" ბმულს, რომელსაც ნახავთ ყველა გვერდზე ზედა მარჯვენა კუთხეში. მას შემდეგ რაც შეიყვანთ თქვენს ელ-ფოსტას თქვენ უნდა შეიყვანოთ ტელეფონის ნომერი, რომელზეც მიიღებთ ვერიფიკაციის კოდს. მას შემდეგ რაც შეიყვანთ მიღებულ კოდს შესაბამის ველში თქვენ გაივლით რეგისტრაციას. ასევე თუ გნებავთ მიიღოთ ინფორმაცია აქციების და სიახლეების შესახებ თქვენ უნდა მონიშნოთ შესაბამისი ველები რეგისტრაციის დასრულებამდე.
გაიარეთ ავტორიზაცია, გადადით თქვენს ანგარიშზე და აირჩიეთ "ჩემი შეკვეთების" ბმული. შემდეგ შეარჩიეთ შეკვეთა რომლის გაუქმებაც გსურთ. თქვენ შეგიძლიათ გააუქმოთ შეკვეთა სანამ მისი სტატუსი არის: "დადასტურებული" ან"მზადდება გასაგზავნად".
ავტორიზაციის შემდეგ, გადადით თქვენი შეკვეთების გვერდზე. თქვენ შეგიძლიათ შეცვალოთ მიწოდების მისამართი სანამ შეკვეთის სტატუსი არის "დადასტურებული" ან "მზადდება გასაგზავნად"
ავტორიზაციის შემდეგ გადადით თქვენს ანგარიშზე, დააკლიკეთ ბმულს "სად არის ჩემი შეკვეთა", შეიყვანეთ თქვენი ელ-ფოსტა და შეკვეთის ნომერი დააკლიკეთ "შემოწმებას" და მიიღებთ თქვენი შეკვეთის სტატუსს. იმ შემთხვევაში თუ თქვენი შეკვეთა გზაშია მისი სტატუსი უნდა გადაამოწმოთ საკურიერო კომპანიის ვებ გვერდზე: https://www.express.org.ge/Default.aspx გადაზიდვის ნომრით რომელიც მიიღეთ მოკლე ტექსტური შეტყობინების სახით შეკვეთის განთავსებისას. გადაზიდვის ნომერი შეგიძლიათ იხილოთ თქვენი შეკვეთის დეტალებში.